- Radny Karol Rogala– Przewodniczący Komisji
- Radny Mariusz Dobosiewicz – Wiceprzewodniczący Komisji
- Radny Marcin Pękacki – Członek Komisji
- Radny Piotr Szklarczyk – Członek Komisji
- Radna Agnieszka Burdal – Członek Komisji
1. Komisja kontroluje działalność Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych Gminy pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości, oraz zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
2. Komisja bada w szczególności gospodarkę finansową, w tym wykonanie budżetu Gminy.
3. Komisja wykonuje inne zadania kontrolne na zlecenie Rady w zakresie i w formach wskazanych w uchwałach Rady lub z inicjatywy Komisji.
4. Komisja opiniuje wykonanie budżetu Gminy i występuje z wnioskiem do Rady w sprawie udzielenia lub nieudzielania absolutorium Wójtowi Gminy. Wniosek w sprawie absolutorium podlega zaopiniowaniu przez Regionalną Izbę Obrachunkową.
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Przewodniczący Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Radny Leszek Woźnica – Wiceprzewodniczący Komisji
- Radny Radosław Masztalerz – Członek Komisji
- Radny Krzysztof Rek – Członek Komisji
- Radny Mariusz Dobosiewicz – Członek Komisji
Komisja Edukacji, Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych
- Radny Krzysztof Rek – Przewodniczący Komisji
- Radny Radosław Masztalerz – Wiceprzewodniczący Komisji
- Radny Bogdan Romanowski – Członek Komisji
- Radna Patrycja Król-Zagórska – Członek Komisji
- Radny Leszek Woźnica – Członek Komisji
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Członek Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Radny Karol Rogala – Członek Komisji
Przedmiotem działania Komisji Edukacji, Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych są sprawy z zakresu oświaty, spraw społecznych i zdrowia.
- Radny Leszek Woźnica – Przewodnicząca Komisji
- Radny Mariusz Dobosiewicz – Wiceprzewodniczący Komisji
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Członek Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.
- Radny Piotr Szklarczyk – Członek Komisji
- Radny Tadeusz Dróżdż – Członek Komisj
- Radny Marcin Pękacki – Przewodnicząca Komisji
- Radny Tadeusz Dróżdża – Wiceprzewodniczący Komisji
- Radna Danuta Zduńczyk – Członek Komisji
- Radny Bogdan Romanowski – Członek Komisji
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Członek Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Rozpatrywanie skarg dotyczących zadań lub działalności Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem skarg w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
- Rozpatrywanie wniosków, których przedmiotem mogą być w szczególności sprawy ulepszania organizacji, wzmocnienia praworządności i usprawniania pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności oraz lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
- Rozpatrywanie petycji kierowanych do Rady Gminy Dębe Wielkie.
- Uchwała Nr ZO.I.0007.I.7.2018 z dnia 21.11.2018 sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów osobowych.
- Uchwała Nr ZO.I.0007.8.2018 z dnia 21.11.2018 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej, Komisji Skarg, Wniosków i Petycji i och składów osobowych.
- Uchwała Nr ZO.II.0007.19.2018 z dnia 28.11.2018 zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej, Komisji Skarg, Wniosków i Petycji i ich składów osobowych.
- Uchwała ZO.VII.0007.63.2019 z dnia 30.05.2019 zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej, Komisji Skarg, Wniosków i Petycji i ich składów osobowych.
- Uchwała ZO.IX.0007.90.2019 z dnia 29.08.2019 w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów osobowych.
- Uchwała ZO.XXIV.0007.243.2021 z dnia 25.02.2021 zmieniająca uchwałę w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów osobowych .
- Uchwała ZO.XXIV.0007.244.2021 z dnia 25 lutego 2021 zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej, Komisji Skarg Wniosków i Petycji i ich składów osobowych .
- Uchwała ZO.XXVIII.0007.282.2021 z dnia 28 czerwca 2021 zmieniająca uchwałę w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów osobowych.
- Radny Andrzej Wieczorek – Przewodniczący Komisji
- Radna Elżbieta Bober – Członek Komisji
- Radna Małgorzata Borucka – Członek Komisji
- Radny Tadeusz Dróżdż – Członek Komisji
- Radny Mariusz Dobosiewicz – Członek Komisji
1. Komisja kontroluje działalność Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych Gminy pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości, oraz zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
2. Komisja bada w szczególności gospodarkę finansową, w tym wykonanie budżetu Gminy.
3. Komisja wykonuje inne zadania kontrolne na zlecenie Rady w zakresie i w formach wskazanych w uchwałach Rady lub z inicjatywy Komisji.
4. Komisja opiniuje wykonanie budżetu Gminy i występuje z wnioskiem do Rady w sprawie udzielenia lub nieudzielania absolutorium Wójtowi Gminy. Wniosek w sprawie absolutorium podlega zaopiniowaniu przez Regionalną Izbę Obrachunkową.
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Przewodniczący Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Radny Mirosław Garbecki – Zastępca Przewodniczącego Komisji
- Radny Marek Sieradzan – Członek Komisji
- Radny Leszek Woźnica – Członek Komisji
- Radny Andrzej Wieczorek – Członek Komisji
Komisja Edukacji, Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych
- Radny Leszek Woźnica – Przewodniczący Komisji
- Radna Małgorzata Borucka – Zastępca Przewodniczącego Komisji
- Radny Mirosław Garbecki – Członek Komisji
- Radny Marcin Grabarczyk – Członek Komisji
- Radny Mariusz Kacperkiewicz – Członek Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Radna Bożena Kuszpit – Członek Komisji
- Radny Marek Sieradzan – Członek Komisji
Przedmiotem działania Komisji Edukacji, Bezpieczeństwa i Spraw Społecznych są sprawy z zakresu oświaty, spraw społecznych i zdrowia.
- Radna Renata Karpińska – Przewodnicząca Komisji
- Radna Elżbieta Bober – Zastępca Przewodniczącej Komisji
- Radny Tadeusz Dróżdż – Członek Komisji
- Radny Mariusz Dobosiewicz – Członek Komisji
- Radny Bogdan Dziubek – Członek Komisji
- Radny Marcin Grabarczyk – Członek Komisji
- Radna Bożena Kuszpit – Członek Komisji
- Radna Elżbieta Bober – Przewodnicząca Komisji
- Radna Małgorzata Borucka – Zastępca Przewodniczącej Komisji
- Radny Bogdan Dziubek – Członek Komisji
- Radny Marcin Grabarczyk – Członek Komisji
- 5. Radny Mariusz Kacperkiewicz – Członek Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Rozpatrywanie skarg dotyczących zadań lub działalności Wójta, gminnych jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem skarg w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
- Rozpatrywanie wniosków, których przedmiotem mogą być w szczególności sprawy ulepszania organizacji, wzmocnienia praworządności i usprawniania pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności oraz lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
- Rozpatrywanie petycji kierowanych do Rady Gminy Dębe Wielkie.
- Mariusz Kacperkiewicz – Przewodniczący Komisji – tel. 601 246 852, e-mail: mariuszkacperkiewicz@gmail.com
- Leszek Woźnica – Zastępca Przewodniczącego Komisji
- Elżbieta Bober- Członek Komisji
- Renata Karpińska – Członek Komisji
- Andrzej Wieczorek – Członek Komisji
- Uchwała Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie powołania Stałych Komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów osobowych
- Uchwała Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 1 grudnia 2014 roku w sprawie powołania Stałych Komisji Rady Gminy Dębe Wielkie i ich składów
Zastępca Przewodniczącej Komisji – Mariusz Kacperkiewicz
Pozostali członkowie Komisji:
Renata Karpińska – Członek
Teresa Piotrkowicz – Członek
Bogdan Dziubek – Członek
2. Uchwala Rady Gminy z dnia 1 grudnia 2014 roku w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dębe Wielkie i jej składu osobowego
Zadania Komisji:
1. Komisja kontroluje działalność Wójta i jednostek organizacyjnych gminy pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości, oraz zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
2. Komisja, kontrolując działalność Wójta i jednostek organizacyjnych gminy bada w szczególności gospodarkę finansową; w tym wykonanie budżetu gminy.
3. Komisja wykonuje inne zadania kontrolne na zlecenie Rady w zakresie i w formach wskazanych w uchwałach Rady.
4. Komisja opiniuje wykonanie budżetu gminy i występuje z wnioskiem do Rady w sprawie udzielenia lub nieudzielania absolutorium Wójtowi Gminy.
5. Komisja opiniuje na piśmie wniosek o odwołanie Wójta Gminy
Zastępca Przewodniczącego Komisji – Mirosław Garbecki
Pozostali członkowie Komisji:
Andrzej Wieczorek- Członek
Teresa Piotrkowicz- Członek
Leszek Woźnica- Członek
1. Opiniowanie projektu budżetu gminy.
2. Zgłaszanie wniosków do projektu budżetu.
3. Kontrola realizacji budżetu i opiniowanie działalności finansowej Wójta Gminy.
4. Opiniowanie zmian do budżetu gminy.
5. Opracowywanie form zwiększania dochodów budżetowych.
6. Opracowywanie koncepcji i programu rozwoju gospodarczego gminy.
7. Inicjowanie przedsięwzięć w zakresie powstawania nowych zakładów pracy i zmniejszania bezrobocia.
8. Propagowanie nowych form działalności gospodarczej w zakresie rzemiosła, usług i handlu.
9. Opracowywanie zasad gospodarki mieniem komunalnym.
Komisja Edukacji i Spraw Społecznych
Przewodniczący Komisji – Leszek Woźnica
Zastępca Przewodniczącego Komisji – Urszula Pacyga – Glanowska
Pozostali członkowie Komisji:
Marcin Grabarczyk – Członek
Bożena Kuszpit – Członek
Marek Sieradzan – Członek
Krzysztof Rudaś – Członek
Mirosław Garbecki- Członek
Zadania Komisji:
- Analiza działalności placówek oświatowych i przedstawianie wniosków Radzie Gminy.
- Okresowa ocena działalności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zespołu Opieki Zdrowotnej, propozycje poprawy opieki zdrowotnej.
- Analiza działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, propozycja poprawy opieki społecznej.
- Opiniowanie działalności klubów sportowych, Ochotniczych Straży Pożarnych i Policji.
- Opracowanie koncepcji rozwoju kultury oraz inicjowanie działań dotyczących budowy obiektów i urządzeń związanych z kulturą w tym także dotyczących działalności sportowej.
- Przedkładanie Radzie Gminy informacji o stanie bezpieczeństwa publicznego, egzekucji przestrzegania porządku i estetyki rejestracji i właściwego dozorowania psów, zabezpieczenia przeciw pożarowego, propozycje poprawy bezpieczeństwa.
- Inicjowanie oraz opiniowanie spraw z zakresu informacji i szeroko pojętej promocji gminy.
- Gromadzenie danych dotyczących historii gminy oraz sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej.
- Opracowywanie oraz opiniowanie spraw dotyczących ustroju gminy, prawa miejscowego i praworządności.
Zastępca Przewodniczącej Komisji – Marek Sieradzan
Pozostali członkowie Komisji:
Elżbieta Bober – Członek
Bożena Kuszpit – Członek
Krzysztof Rudaś – Członek
Bogdan Dziubek – Członek
Marcin Grabarczyk – Członek
1. Opiniowanie spraw z zakresu rolnictwa w tym między innymi:
- zmian przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych;
- decyzji na rzecz rolnictwa, spółek wodnych i leśnictwa;
- modernizacji przepustów, rowów melioracyjnych i drenacji;
- wniosków o zalesienie.
2. Opiniowanie spraw z zakresu ochrony środowiska i spraw gospodarczych w tym:
- opracowywanie koncepcji ochrony środowiska na terenie gminy;
- planowanie w sprawach tworzenia parków i rezerwatów przyrody;
- opracowywanie koncepcji rozbudowy infrastruktury komunalnej w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
- współpraca z zakładem działającym na terenie gminy oraz opiniowanie wskazań lokalizacyjnych dotyczących inwestycji uciążliwych dla środowiska;
- kontrola i wnioskowanie do Wójta Gminy w sprawach o naruszenie prawa ochrony środowiska.
3. Opiniowanie spraw z zakresu planowania przestrzennego w tym:
- przedkładanie Radzie Gminy wniosków w sprawie planów zagospodarowania przestrzennego;
- planowanie budowy nowych dróg, mostów i przepustów;
- tworzenie nowych terenów usług i produkcji rzemieślniczej;
- przeprowadzanie spotkań wiejskich w sprawach dokonywania okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy;
- kontrola realizacji założeń planowania przestrzennego;
- wnioskowanie do Rady Gminy w sprawach nadania nazw ulic, placów i skwerów.